fredag 9 februari 2007

Ikea bråkar med mitt kök...

Just nu händer inte så mycket, jag ska åka för fjärde gången till IKEA för att köpa sånt som dom missat att lägga till på vår plocklista, förutom några byten och fel, så dom är inte mina kompisar just nu....

Men nu är alla skåp ihopskruvade och idag ska väggskåpen upp och vi ska välja kakel, som sätts upp nästa vecka!

Idag på ikea iallafall ska jag köpa en matta till min garderob och några förvaringslådor att ha lite krafs i, och lådorna som fattas i mitt kök :(

Just nu tar jag gärna det som finns nära till hands men snart vill jag åka till Stockholm och titta in på bland annat Årstiden och Afroart, eller åka till Danmark och kika i inredningsbutiker, där är shabby chic stilen utbredd, vilket betyder många vackra saker.

Hemma hos mig är inte allting vitt och nött, jag blandar lite till min egna stil, måste ha lite färger men ändå mycket ljus för att bli glad...
* * * * * * * * * * * * * *
ovan: Lyckeby lådor set om tre 119:-
t.h: Signe matta 19.-
foto:IKEA

1 kommentar:

MODERN COUNTRY sa...

Så fin blogg du har. Blir inspirert :)
Ha en fin søndag,
Hilsen fra ei norsk jente som bor i Nederland